До Контакт-центру Пенсійного фонду надійшло майже 150 тисяч дзвінків

13062018005З початку 2018 року до Контактного центру Пенсійного фонду України надійшло близько 150 тисяч дзвінків. Найбільше консультанти Контакт-центру відповідали на запитання щодо виплати пенсій внутрішньо переміщеним особам за місцем фактичного перебування; осучаснення, перерахунку та умов призначення пенсій; роз’яснювали окремі норми пенсійного законодавства.

 Прийом дзвінків громадян здійснюється за багатоканальним телефонним номером 0-800-503-753. Дзвінки за ним безкоштовні для додзвонювачів усіх операторів. Окрім цього працюють міські номери 044-281-08-70 та 044-281-08-71, що тарифікуються згідно з тарифами міських (міжміських) розмов.

 Усі робочі місця Контакт-центру об’єднані в локальну мережу, дзвінок автоматично перерозподіляється на вільного оператора. Для кожного вхідного дзвінка формується персональна картка контакту, що містить інформацію про абонента, дату та час його звернення, категорію та короткий зміст питання.

 Кількість телефонних звернень до Контактного центру із року в рік зростає. Так, минулого року надійшло майже 309 тисяч дзвінків, близько 90% з них оперативно вирішені по суті. Питання чи пропозиції громадян, що не можуть бути вирішені по суті в телефонному режимі, направляються для відповідного опрацювання до структурних підрозділів або територіальних органів Пенсійного фонду України.

gartellin

Sluh

Біоетика

AV

Ласкаво просимо на Косівщину

Panorams