На Прикарпатті відбувся семінар проєкту PROSTO «Сприяння горизонтальній комунікації та взаємопідтримці керівників ЦНАП»
5 липня під керівництвом заступника голови облдержадміністрації з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації (CDTO) Богдана Футерка та за ініціативи представників проєкту PROSTO «Підтримка доступності послуг в Україні» відбувся семінар на тему «Сприяння горизонтальній комунікації та взаємопідтримці керівників ЦНАП».
У вступному слові посадовець наголосив, що для розвитку і покращення якості надання державних послуг, які надаються через центри надання адміністративних послуг, важливою є взаємодія керівників ЦНАПів між собою. Завдяки взаємодії відбувається швидкий обмін кращими практиками та відновлення роботи центрів у воєнний та післявоєнний періоди. Сьогодні ключовими особами, які впливають на адаптацію надання адміністративних послуг у громадах, є саме працівники ЦНАПів.
«На Прикарпатті уже є успішні напрацювання щодо обміну досвідом у роботі центрів надання адмінпослуг. Так, минулого року облдержадміністрація спільно з Коломийською міською радою проводили форум «Децентралізація. Сервіс. ЦНАП». Партнерами заходу стали Міністерство цифрової трансформації України та проєкт PROSTO. А ще область успішно співпрацювала з Програмою U-lead з Європою. Окрім того, систематично проводяться семінари на базі Івано-Франківського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій. Тому, сьогодні ми маємо нагоду продовжити практику обміну досвідом та набути нових навиків для покращення сервісу надання адмінпослуг», - зазначив Богдан Футерко.
Олександра Дегтярьова, державний експерт експертної групи з оцінки якості надання адміністративних послуг та формування фінансової спроможності директорату системного розвитку надання адміністративних послуг Мінцифри відмітила, що в цей складний воєнний час для нашої країни центри надання адміністративних послуг – це місце, куди приходить людина і взаємодіє з адміністратором та отримує послугу у відповідних умовах. І дуже важливо, щоб послуги надавалися безперебійно, сервіс залишався на належному рівні, а відвідувачі могли отримати якісні послуги. Наразі перед ЦНАПами постають нові виклики, пов’язані із внутрішньо переміщеними особами. Нам відомо, що Івано-Франківщина – це одна із областей, яка прийняла найбільшу кількість ВПО. Тому ЦНАПи області активно надавали послуги для внутрішньо переміщених осіб та змушені були працювати цілодобово, 7 днів на тиждень, як гуманітарний хаб, центр здоров’я тощо. І це є ознакою людяності, поваги до суб’єктів звернень, їх потреб. Важливо, щоб ЦНАПи могли комунікувати між собою, ділитися позитивними практиками, історіями успіху. Адже комунікація впливає на психологічний стан працівників та відвідувачів.
У онлайн-зустрічі взяли участь представники майже всіх територіальних громад області. З метою сприяння горизонтальної комунікації, емоційної та інформаційної підтримки керівники ЦНАПів області обговорили питання систематизації поточних проблем і потреб у ЦНАПах. Під час заходу напрацьовано можливі шляхи їх вирішення для покращення якості надання адміністративних та інших послуг. Дані ініціативи будуть враховані проєктом PROSTO при підготовці подальших семінарів, тренінгів, консультаційної та психологічної підтримки для персоналу ЦНАП. Таким чином подальша результативна обопільна співпраця продовжиться.