Косівська районна державна адміністрація
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Людмила Сірко взяла участь у нараді щодо медичного забезпечення переселенців

Дата: 29.08.2022 13:30
Кількість переглядів: 99


Заступниця голови обласної державної адміністрації Людмила Сірко та директор департаменту охорони здоров’я ОДА Ігор Дмитренко днями взяли участь у онлайн-нараді під головуванням віцепрем’єр-міністра України – міністра з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України Ірини Верещук з питань координації заходів щодо вирішення першочергових питань для внутрішньо переміщених осіб у сфері охорони здоров’я.

Найактуальніше, про що обговорили на онлайн-зустрічі, – забезпечення внутрішньо переміщених осіб медикаментами.

З цього приводу Міністерству охорони здоров’я України та обласним військовим адміністраціям доручено розробити дієвий механізм отримання ліків цією категорією осіб, а разом з тим – інфографіку про отримання ліків і медичну допомогу ВПО. Водночас перший заступник міністра охорони здоров’я України Олександр Комаріда доповів, що внутрішньо перемішені люди мають доступ як до медичних послуг, так і до необхідних їм лікарських препаратів.

На нараді говорили й про стан імунізації внутрішньо переміщених осіб. Для пожвавлення вакцинальної кампанії серед ВПО було вирішено організувати більше виїзних мобільних бригад, аби проводити імунізацію безпосередньо в місцях перебування ВПО. За інформацією заступника міністра охорони здоров’я України - головного санітарного лікаря України Ігоря Кузіна, на сьогодні мобільні бригади зробили понад 14 тис. щеплень.

Важливо зазначити, що ВПО можуть без жодних труднощів провакцинуватися і в пунктах щеплення або діючих центрах масової вакцинації населення.

Закликаємо не нехтувати як рутинною, так і протиковідною імунізацією не тільки внутрішньо переміщених осіб, але всіх наших краян, бо в умовах воєнного стану загроза спалаху інфекційних захворювань зростає.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора