Косівська районна державна адміністрація
Івано-Франківська область
Логотип Diia Державний Герб України
gov.ua Державні сайти України
  Пошук

Підприємці з дев’яти областей країни побачили крафтове виробництво Прикарпаття

Дата: 05.09.2022 16:17
Кількість переглядів: 194

Фото без опису
Прикарпаття дивує. Виробництво сирів та чаю, кахелю, керамічних виробів та ліжників, нові технології та цікаві підходи до власної справи – те, що побачили представники крафтової продукції у нашій області. Сьогодні відбувся другий бізнес-тур у рамках проєкту «Розвиток бізнес сектору України».

Збій каналів збуту,  зростання цін, втрата клієнтів та, навіть, фізичні пошкодження будівель і споруд власного виробництва – це не єдині речі, від чого страждають нині підприємці з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Саме тому виникла необхідність у пошуку нових можливостей, партнерств, контактів та співпраць. 

Фото без опису

«Розуміючи те, що велика частина підприємств втратила ті чи інші елементи в своїй господарській діяльності,  які раніше дозволяли бізнесу функціонувати ефективно, ми знайшли спосіб посприяти розвитку бізнес-середовища. Зокрема, напрацювали проєкт, який дає змогу керівникам підприємств приїхати в нашу область та спробувати побудувати нові зв’язки», - прокоментувала керівниця проєкту «Розвиток бізнес сектору України» Леся Круп’як.

До слова, минуло два тижні з моменту першого бізнес-туру, який стосувався сільськогосподарського напряму діяльності. Тоді учасники відвідали Рогатинщину. Сьогодні підприємці відвідали такі крафтові виробництва, як сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Чиста флора», Косівський музей народного мистецтва та побуту Гуцульщини, цех з виробництва кахелю та керамічних виробів, приватне підприємство «Валило», Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Снідавка».

Фото без опису

«Для мене цей тур був дуже цікавим, тому що ми відвідали виробництва, що виготовляють автентичний національний продукт – кераміку. А це те, з чим я працюю на Донеччині. Перш за все, важливо було зрозуміти, чи є сировина у вашому регіоні для того, щоб рекомендувати нашим місцевим підприємцям релокувати бізнес на Прикарпаття. Адже глина – це дуже специфічна та дорога сировина.  Керамічні вироби вигідно виготовляти там, де є для цього природній ресурс. Я тут з пізнавальною метою і всю інформацію передам підприємцям, котрі продовжують бути соціально відповідальними та продовжують працювати на Сході України», - прокоментував Юрій Тупікало, засновник регіонального керамічного кластеру «Кераміка Донеччини».

Прикарпаття сьогодні займає роль тилової області, а тому представники бізнес-середовища радо ділилися з колегами нюансами свого виробництва. Йшлося й про момент започаткування власної справи, про етапи виробництва, про ризики і загрози в поточній діяльності тощо.

Фото без опису

«При створенні сироварні нас дуже підтримала держава, а саме повернула 30% витрат від вартості будівництва бізнесу. Свого часу я їздила всією Україною, дивилася як люди роблять сири, як працюють. На це йшло багато часу. Але я раджу досліджувати виробнцитва та ділитися досвідом»,  - сказала Ірина Омецінська, засновниця та технолог сироварні «Снідавка».

Загалом захід зібрав близько 40 учасників. 

Фото без опису

Нагадаємо, що проєкт реалізовує команда ТПП за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).  В цілому проєкт триватиме пів року та міститиме в собі 9 бізнес-турів.  Наступний відбудеться серед представників крафтового виробництв. Усі заходи мають стати трампліном для майбутньої співпраці, створення спільного продукту, нових комерційних підприємств, нових ринків та великих міжрегіональних ініціатив задля економічного добробуту України в непростий час.

Прикарпаття дивує. Виробництво сирів та чаю, кахелю, керамічних виробів та ліжників, нові технології та цікаві підходи до власної справи – те, що побачили представники крафтової продукції у нашій області. Сьогодні відбувся другий бізнес-тур у рамках проєкту «Розвиток бізнес сектору України».

Збій каналів збуту,  зростання цін, втрата клієнтів та, навіть, фізичні пошкодження будівель і споруд власного виробництва – це не єдині речі, від чого страждають нині підприємці з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Саме тому виникла необхідність у пошуку нових можливостей, партнерств, контактів та співпраць. 

Фото без опису

«Розуміючи те, що велика частина підприємств втратила ті чи інші елементи в своїй господарській діяльності,  які раніше дозволяли бізнесу функціонувати ефективно, ми знайшли спосіб посприяти розвитку бізнес-середовища. Зокрема, напрацювали проєкт, який дає змогу керівникам підприємств приїхати в нашу область та спробувати побудувати нові зв’язки», - прокоментувала керівниця проєкту «Розвиток бізнес сектору України» Леся Круп’як.

До слова, минуло два тижні з моменту першого бізнес-туру, який стосувався сільськогосподарського напряму діяльності. Тоді учасники відвідали Рогатинщину. Сьогодні підприємці відвідали такі крафтові виробництва, як сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Чиста флора», Косівський музей народного мистецтва та побуту Гуцульщини, цех з виробництва кахелю та керамічних виробів, приватне підприємство «Валило», Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Снідавка».

Фото без опису

«Для мене цей тур був дуже цікавим, тому що ми відвідали виробництва, що виготовляють автентичний національний продукт – кераміку. А це те, з чим я працюю на Донеччині. Перш за все, важливо було зрозуміти, чи є сировина у вашому регіоні для того, щоб рекомендувати нашим місцевим підприємцям релокувати бізнес на Прикарпаття. Адже глина – це дуже специфічна та дорога сировина.  Керамічні вироби вигідно виготовляти там, де є для цього природній ресурс. Я тут з пізнавальною метою і всю інформацію передам підприємцям, котрі продовжують бути соціально відповідальними та продовжують працювати на Сході України», - прокоментував Юрій Тупікало, засновник регіонального керамічного кластеру «Кераміка Донеччини».

Прикарпаття сьогодні займає роль тилової області, а тому представники бізнес-середовища радо ділилися з колегами нюансами свого виробництва. Йшлося й про момент започаткування власної справи, про етапи виробництва, про ризики і загрози в поточній діяльності тощо.

Фото без опису

«При створенні сироварні нас дуже підтримала держава, а саме повернула 30% витрат від вартості будівництва бізнесу. Свого часу я їздила всією Україною, дивилася як люди роблять сири, як працюють. На це йшло багато часу. Але я раджу досліджувати виробнцитва та ділитися досвідом»,  - сказала Ірина Омецінська, засновниця та технолог сироварні «Снідавка».

Загалом захід зібрав близько 40 учасників. 

Фото без опису

Нагадаємо, що проєкт реалізовує команда ТПП за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID).  В цілому проєкт триватиме пів року та міститиме в собі 9 бізнес-турів.  Наступний відбудеться серед представників крафтового виробництв. Усі заходи мають стати трампліном для майбутньої співпраці, створення спільного продукту, нових комерційних підприємств, нових ринків та великих міжрегіональних ініціатив задля економічного добробуту України в непростий час.

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора