Підприємці з дев’яти областей країни побачили крафтове виробництво Прикарпаття
Прикарпаття дивує. Виробництво сирів та чаю, кахелю, керамічних виробів та ліжників, нові технології та цікаві підходи до власної справи – те, що побачили представники крафтової продукції у нашій області. Сьогодні відбувся другий бізнес-тур у рамках проєкту «Розвиток бізнес сектору України».
Збій каналів збуту, зростання цін, втрата клієнтів та, навіть, фізичні пошкодження будівель і споруд власного виробництва – це не єдині речі, від чого страждають нині підприємці з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Саме тому виникла необхідність у пошуку нових можливостей, партнерств, контактів та співпраць.
«Розуміючи те, що велика частина підприємств втратила ті чи інші елементи в своїй господарській діяльності, які раніше дозволяли бізнесу функціонувати ефективно, ми знайшли спосіб посприяти розвитку бізнес-середовища. Зокрема, напрацювали проєкт, який дає змогу керівникам підприємств приїхати в нашу область та спробувати побудувати нові зв’язки», - прокоментувала керівниця проєкту «Розвиток бізнес сектору України» Леся Круп’як.
До слова, минуло два тижні з моменту першого бізнес-туру, який стосувався сільськогосподарського напряму діяльності. Тоді учасники відвідали Рогатинщину. Сьогодні підприємці відвідали такі крафтові виробництва, як сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Чиста флора», Косівський музей народного мистецтва та побуту Гуцульщини, цех з виробництва кахелю та керамічних виробів, приватне підприємство «Валило», Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Снідавка».
«Для мене цей тур був дуже цікавим, тому що ми відвідали виробництва, що виготовляють автентичний національний продукт – кераміку. А це те, з чим я працюю на Донеччині. Перш за все, важливо було зрозуміти, чи є сировина у вашому регіоні для того, щоб рекомендувати нашим місцевим підприємцям релокувати бізнес на Прикарпаття. Адже глина – це дуже специфічна та дорога сировина. Керамічні вироби вигідно виготовляти там, де є для цього природній ресурс. Я тут з пізнавальною метою і всю інформацію передам підприємцям, котрі продовжують бути соціально відповідальними та продовжують працювати на Сході України», - прокоментував Юрій Тупікало, засновник регіонального керамічного кластеру «Кераміка Донеччини».
Прикарпаття сьогодні займає роль тилової області, а тому представники бізнес-середовища радо ділилися з колегами нюансами свого виробництва. Йшлося й про момент започаткування власної справи, про етапи виробництва, про ризики і загрози в поточній діяльності тощо.
«При створенні сироварні нас дуже підтримала держава, а саме повернула 30% витрат від вартості будівництва бізнесу. Свого часу я їздила всією Україною, дивилася як люди роблять сири, як працюють. На це йшло багато часу. Але я раджу досліджувати виробнцитва та ділитися досвідом», - сказала Ірина Омецінська, засновниця та технолог сироварні «Снідавка».
Загалом захід зібрав близько 40 учасників.
Нагадаємо, що проєкт реалізовує команда ТПП за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). В цілому проєкт триватиме пів року та міститиме в собі 9 бізнес-турів. Наступний відбудеться серед представників крафтового виробництв. Усі заходи мають стати трампліном для майбутньої співпраці, створення спільного продукту, нових комерційних підприємств, нових ринків та великих міжрегіональних ініціатив задля економічного добробуту України в непростий час.
Прикарпаття дивує. Виробництво сирів та чаю, кахелю, керамічних виробів та ліжників, нові технології та цікаві підходи до власної справи – те, що побачили представники крафтової продукції у нашій області. Сьогодні відбувся другий бізнес-тур у рамках проєкту «Розвиток бізнес сектору України».
Збій каналів збуту, зростання цін, втрата клієнтів та, навіть, фізичні пошкодження будівель і споруд власного виробництва – це не єдині речі, від чого страждають нині підприємці з початку повномасштабного вторгнення росії в Україну. Саме тому виникла необхідність у пошуку нових можливостей, партнерств, контактів та співпраць.
«Розуміючи те, що велика частина підприємств втратила ті чи інші елементи в своїй господарській діяльності, які раніше дозволяли бізнесу функціонувати ефективно, ми знайшли спосіб посприяти розвитку бізнес-середовища. Зокрема, напрацювали проєкт, який дає змогу керівникам підприємств приїхати в нашу область та спробувати побудувати нові зв’язки», - прокоментувала керівниця проєкту «Розвиток бізнес сектору України» Леся Круп’як.
До слова, минуло два тижні з моменту першого бізнес-туру, який стосувався сільськогосподарського напряму діяльності. Тоді учасники відвідали Рогатинщину. Сьогодні підприємці відвідали такі крафтові виробництва, як сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Чиста флора», Косівський музей народного мистецтва та побуту Гуцульщини, цех з виробництва кахелю та керамічних виробів, приватне підприємство «Валило», Сільськогосподарський обслуговуючий кооператив «Снідавка».
«Для мене цей тур був дуже цікавим, тому що ми відвідали виробництва, що виготовляють автентичний національний продукт – кераміку. А це те, з чим я працюю на Донеччині. Перш за все, важливо було зрозуміти, чи є сировина у вашому регіоні для того, щоб рекомендувати нашим місцевим підприємцям релокувати бізнес на Прикарпаття. Адже глина – це дуже специфічна та дорога сировина. Керамічні вироби вигідно виготовляти там, де є для цього природній ресурс. Я тут з пізнавальною метою і всю інформацію передам підприємцям, котрі продовжують бути соціально відповідальними та продовжують працювати на Сході України», - прокоментував Юрій Тупікало, засновник регіонального керамічного кластеру «Кераміка Донеччини».
Прикарпаття сьогодні займає роль тилової області, а тому представники бізнес-середовища радо ділилися з колегами нюансами свого виробництва. Йшлося й про момент започаткування власної справи, про етапи виробництва, про ризики і загрози в поточній діяльності тощо.
«При створенні сироварні нас дуже підтримала держава, а саме повернула 30% витрат від вартості будівництва бізнесу. Свого часу я їздила всією Україною, дивилася як люди роблять сири, як працюють. На це йшло багато часу. Але я раджу досліджувати виробнцитва та ділитися досвідом», - сказала Ірина Омецінська, засновниця та технолог сироварні «Снідавка».
Загалом захід зібрав близько 40 учасників.
Нагадаємо, що проєкт реалізовує команда ТПП за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку (USAID). В цілому проєкт триватиме пів року та міститиме в собі 9 бізнес-турів. Наступний відбудеться серед представників крафтового виробництв. Усі заходи мають стати трампліном для майбутньої співпраці, створення спільного продукту, нових комерційних підприємств, нових ринків та великих міжрегіональних ініціатив задля економічного добробуту України в непростий час.