Екстериторіальність в обслуговуванні: звертатись можна туди, де зручно
Пенсійний фонд України активно розвиває напрямок надання послуг громадянам дистанційно – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України. Для спрощення доступу розроблено і мобільний застосунок “Пенсійний фонд”.
Якщо користувач послуг Пенсійного фонду України бажає відвідати Фонд особисто, він може зробити це там, де зручно: обслуговування за принципом екстериторіальності стало для органів Пенсійного фонду України буденністю, звичною справою. Особливого значення такий підхід набув в умовах воєнного стану, коли багато пенсіонерів тимчасово перемістилися в більш безпечні місця.
Якщо людина зареєстрована в одному місці, а хоче скористатись послугами Пенсійного фонду України в іншому, – не існує жодних перепон: їй можуть надати послугу в обраному сервісному центрі Фонду.
До будь-якого сервісного центру Пенсійного фонду України можна звернутись з питань:
– призначення/перерахунку пенсій, субсидій, пільг, страхових виплат;
– зміни способу виплати;
– поновлення/припинення виплати;
– переведення виплат за новим місцем проживання;
– консультацій та роз’яснень діючого законодавства;
– видачі довідок про розмір пенсії, про перебування на обліку;
– видачі пенсійних посвідчень;
– надання відомостей з реєстру застрахованих осіб;
– оформлення допомоги на поховання тощо.
Отримати електронні послуги Пенсійного фонду України можна через вебпортал електронних послуг Фонду.