ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТВТОРПОЛІМЕР" 45534421

Реєстраційний номер 14062
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАРПАТВТОРПОЛІМЕР" 45534421
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб'єкта господарювання.
Україна, 78635, Івано-Франківська обл., Косівський р-н, село Рожнів, вул.Збінського С., будинок 22 а
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачається експлуатація існуючого об'єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 12,4 тонн на добу за адресою: 78635, Івано-Франківська обл., Косівський р-н, с. Рожнів, вул. Збінського С., 22 а. Передбачається здійснення збирання, зберігання та оброблення термопластичних видів полімерних відходів (поліолефінові, поліетиленові, полістирольні, полівінілхлоридні, поліакрилатнві, поліамідні, поліформальдегідн, полікарбонатні та поліефірні).
Технічна альтернатива 1.
Технічна альтернатива 1 передбачає операції з відновлення відходів шляхом переробки (рециклінгу) з отримання вторинної сировини - гранульованих полімерів.
Технічна альтернатива 2.
Технічна альтернатива 2 передбачає операції з відновлення відходів шляхом піролізу.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н Рожнів вул.Збінського С., 22 а
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Рожнівська сільська рада Косівського району Івано-Франківської області
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н Рожнів вул.Збінського С., 22 а.
Провадження планованої діяльності передбачається на власній земельній ділянці площею 0,215 га (кадастровий номер 2623685201:01:003:0004; цільове призначення: 11.02 — для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості; для обслуговування виробничо-технічних приміщень та паливних складів; договір купівлі-продажу земельної ділянки б/н від 27.11.2021) та у власній нежитловій будівлі площею 360,6 кв. м (договір купівлі-продажу № 652 від 16.04.2021; згідно з витягом з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності № запису 41538521 від 16.04.2021). Територія підприємства має наявні інженерні мережі, виробничі площі, обладнання та налагоджену логістику.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н Рожнів вул.Збінського С., 22 а.
Територіальна альтернатива 2 не розглядалася, оскільки планована діяльність передбачається в межах власної земельної ділянки, що має відповідне цільове призначення та розташована в існуючих власних виробничих приміщеннях із наявним виробничим обладнанням.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Планована діяльність спрямована на розвиток підприємства у сфері управління відходами, ефективного та раціонального використання виробничих потужностей. Планована діяльність відповідає основним принципам державної політики у сфері запобігання утворенню та управління відходами. По ієрархії управління відходами планована діяльність відноситься до підготовки відходів до повторного використання, рециклінгу та інших операції з відновлення відходів.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планованою діяльністю передбачається експлуатація існуючого об'єкту оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю 12,4 тонн на добу. Перелік операцій згідно Закону України «Про управління відходами», які передбачаються до застосування: R5, R12, R13. Перелік відходів згідно Національного переліку відходів затвердженого постановою Кабінетів Міністрів України від 20.10.2023 №1102 для яких передбачається здійснення операцій з оброблення: - 20 01 39 Пластмаси; - 19 12 04 Пластмаси та гума; - 15 01 02 Пластмасова упаковка. Обсяги відходів, що збираються, сортуються і оброблюються на майданчику - 3 274 т/рік. Процес оброблення відходів пластмас включає наступні стадії: - подрібнення, - миття на лінії мийки з використанням ванн
флотації. - сушіння в зоні сушіння, - агломерація, - гранулювання отриманого агломерату. При переробці полімерних відходів утворюються вторинний гранулят полімерів у кількості 3168 т/рік. Виробнича діяльність передбачає використання води за рахунок власної існуючої свердловини. Режим роботи підприємства передбачається у дві зміни на добу по 8 год, 264 днів на рік. Кількість робітників у найбільш завантажену зміну - 5 чол.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
- дотримання розмірів зон санітарної охорони; - забезпечення санітарних норм шумового тиску на межі СЗЗ та найближчої житлової забудови; - організація спеціально відведених та відповідно обладнаних місць для тимчасового зберігання кожного окремого виду відходів згідно з їх характеристикою небезпеки та відповідно до вимог діючих санітарно-гігієнічних норм і правил з подальшою передачею спеціалізованим підприємствам відповідно укладених угод; - забезпечення організованого збирання та відведення дощових, талих вод з території об'єкта; - дотримання правил пожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
такі ж, як і для технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
- дотримання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки; - здійснення планованої діяльності в межах відведених, згідно чинного законодавства України, у користування земельних ділянок.
щодо територіальної альтернативи 2.
- не розглядається.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Окремої еколого-інженерної підготовки і захисту території не потребує, об'єкт
розташовується на території діючого підприємства в межах існуючих будівель і споруд, з існуючими під'їзними дорогами, шляхами та комунікаціями.
щодо технічної альтернативи 2.
облаштування майданчика для встановлення піролізної установки та зберігання дизпалива. щодо територіальної альтернативи 1.
Окремої еколого-інженерної підготовки і захисту території не потребує, об'єкт
розташовується на території діючого підприємства в межах існуючих будівель і споруд, з існуючими під'їзними дорогами, шляхами та комунікаціями .
щодо територіальної альтернативи 2.
не розглядається.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1.
Основними видами впливу на навколишнє середовище будуть: Клімат і мікроклімат: вплив не передбачається. Повітряне середовище: викиди від технологічного обладнання рециклінгу полімерних відходів. Геологічне середовище: вплив не передбачається; Водне середовище: використання води на господарсько-побутові потреби; використання води на виробничі потреби; утворення господарсько-побутових стічних вод. Скид стічних вод у водні об'єкти не передбачається. Ґрунт: вплив не передбачається. Шум: джерелами шумового навантаження будуть транспортери та технологічне обладнання рециклінгу. Рослинний і тваринний світи, заповідні об'єкти: вплив відсутній. Об'єкти природного заповідного фонду в зоні впливу відсутні. Навколишнє соціальне середовище (населення): прийнятний вплив. Навколишнє техногенне середовище: вплив відсутній. Утворення побутових та виробничих відходів.
щодо технічної альтернативи 2.
Основними видами впливу на навколишнє середовище будуть: Клімат і мікроклімат: вплив не передбачається. Повітряне середовище: викиди від піролізної установки. Геологічне середовище: вплив не передбачається; Водне середовище: використання води на господарсько-побутові потреби; утворення господарсько-побутових стічних вод. Скид стічних вод у водні об'єкти не передбачається. Ґрунт: вплив не передбачається. Шум: джерелами шумового навантаження будуть транспортери та піролізна установка. Рослинний і тваринний світи, заповідні об'єкти: вплив відсутній. Об'єкти природного заповідного фонду в зоні впливу відсутні. Навколишнє соціальне середовище (населення): прийнятний вплив. Навколишнє техногенне середовище: вплив відсутній. Утворення побутових та виробничих відходів.
щодо територіальної альтернативи 1.
такі самі, як і при технічній альтернативі 1.
щодо територіальної альтернативи 2.
не розглядається.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об'єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з 'їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції;
виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включень до звіту з оцінки впливу на довкілля, приймається у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля відповідно до Закону України "Про оцінку впливу на довкілля"
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Управлінням екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
Дозвіл на здійснення операцій з оброблення відходів відповідно до Закону України "Про управління відходами”
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля”)
що видається Міністерством економіки, довкілля та сільського господарства України
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля,
необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації , 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 а, e-mail: main@eco.if.qov.ua. тел. (0342) 52-61-50, контактна особа - Пліхтяк Андрій Дмитрович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}








