ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА" 00135390

Реєстраційний номер 14111
ПОВІДОМЛЕННЯ
про плановану діяльність, яка підлягає оцінці
впливу на довкілля
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРНАФТА" 00135390
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб'єкта господарювання.
Україна, 04053, місто Київ, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
Планованою діяльністю передбачено «Влаштування промислового трубопроводу для транспортування продукції від НСП Микуличин до ГУ Пасічна». Діаметр проектного трубопроводу - 159х10мм ст.20. Довжина лінійної частини трубопроводу - 42819 м. Призначення трубопроводу: транспортування продукції від НСП «Микуличин» до ГУ «Пасічна»
Технічна альтернатива 1.
Проектом передбачено 2 черги будівництва трубопроводу: - І черга - прокладання промислового трубопроводу для транспортування продукції від НСП «Микуличин» ПК0+00 до ПК218+33 0159х10мм ст.20, Довжина лінійної частини проектного трубопроводу - 21833 м; - ІІ черга - прокладання промислового трубопроводу від ПК218+33 до групової установки ГУ Пасічна ПК428+19 0159х10мм ст.20. Довжина лінійної частини проектного трубопроводу - 20986 м. Перехід проектного трубопроводу через річку Ясиновець здійснюватиметься відкритим методом у футлярі. Перехід проектного трубопроводу (основна та резервна нитки) для
транспортування продукції від НСП «Микуличин» до ГУ «Пасічна» через річку Прут передбачено влаштувати надземно по існуючих опорних конструкціях в захисних футлярах. Лінійна частина трубопроводу прокладається підземно, в траншеї, паралельно рельєфу місцевості, на глибині 0,9 м від верху труби до поверхні землі. Трубопровід перетинає автомобільні дороги «Делятин-Коломия», «Заріччя-Яблунів», залізничну колію, грунтові автодороги та підземні діючі комунікації. Влаштування вузлів відключаючих засувок передбачено надземно. Вид перетину перешкод : автомобільні дороги та залізничну колію - закритим методом (горизонтальне буріння) в захисному футлярі, грунтові автодороги та підземні комунікації відкритим методом. Для під'їзду до трубопроводу передбачено використання існуючих доріг.
Технічна альтернатива 2.
Транспортування продукції від НСП «Микуличин» до ГУ «Пасічна» автомобільним транспортом, видалення газу шляхом спалювання на факельній установці.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н Івано-Франківська обл. Надвірнянський р-н
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Івано-Франківська обл.: Надвірнянський р-н, Надвірнянська територіальна громада, Пасічнянська територіальна громада, Делятинська територіальна громада, Ланчинська територіальна громада, Яремчанська територіальна громада, Івано-Франківська обл. Косівський район, Яблунівська територіальна громада.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Івано-Франківська обл. Надвірнянський р-н .
Івано-Франківська обл. Надвірнянський р-н. Планована діяльність передбачається на землях Пасічнянської територіальної громади, Надвірнянської територіальної громади, Делятинської територіальної громади, Ланчинської територіальної громади, Яремчанської територіальної громади, Івано-Франківська обл. Косівський р-н Планована діяльність передбачається на землях Яблунівської територіальної громади.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Івано-Франківська обл. Надвірнянський р-н .
Територіальна альтернатива 2 не розглядається, оскільки передбачено влаштування трубопроводу, який проходитиме в коридорі існуючого трубопроводу на відстані від нього не менше 8 м, тобто має географічну прив'язку.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Успішна реалізація планованої діяльності сприятиме зміцненню паливно-енергетичної бази України, забезпеченню населення і промисловості енергетичними ресурсами, створенню додаткових робочих місць, надходження коштів до бюджетів різних рівнів, що покращить економічну ситуацію регіону.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Планованою діяльністю передбачено «Влаштування промислового трубопроводу для транспортування продукції від НСП «Микуличин» до ГУ «Пасічна» Планована діяльність має наступні технічні характеристики: - діаметр проектного трубопроводу - 159х10мм ст.20. - довжина трубопроводу - 42819 м (з них І черга - 21833 м, ІІ черга - 20986 м); - технічна характеристика труб проєктного трубопроводу - 0159х10 ст.20; - максимально допустимий робочий тиск трубопроводу - 12,5 МПа; - продуктивність трубопроводу: а) по сирій нафті- від 90 до 285 м3/добу; б) по нафтовому (попутному) газу - від 140 до 244 тис. м3/ добу; - температура робочого середовища довжина - 0...30°С. - режим роботи об'єкту - цілодобовий. Проектом передбачено 2 черги будівництва трубопроводу: І черга - прокладання промислового трубопроводу для транспортування продукції від НСП «Микуличин» ПК0+00 до ПК218+33 0159х10мм ст.20, Довжина лінійної частини проектного трубопроводу - 21833 м; ІІ черга - прокладання промислового трубопроводу від ПК218+33 до групової установки ГУ Пасічна ПК428 + 19 0159х10мм ст.20. Довжина лінійної частини проектного трубопроводу - 20986 м. Трубопровід перетинає автомобільні дороги «Делятин-Коломия», «Заріччя-Яблунів», залізничну колію, ґрунтові автодороги та підземні діючі комунікації. Вид перетину перешкод -автомобільні дороги та залізничну колію - закритим методом (горизонтальне буріння) в захисному футлярі, ґрунтові автодороги та підземні комунікації відкритим методом. Перехід проектного трубопроводу (основна та резервна нитки) для транспортування продукції від НСП «Микуличин» до ГУ «Пасічна» через річку Прут передбачено влаштувати надземно по існуючих опорних конструкціях в захисних футлярах. Захисні футляри передбачено з труби 0426х8 мм. Довжина захисного футляра основної нитки - 78 м. Довжина захисного футляра резервної нитки - 97 м. Перехід проектного трубопроводу через річку Ясиновець здійснюватиметься відкритим методом у захисному футлярі. Глибина закладання трубопроводу - не менше 1,0 м від верху труби до дна річки. Захисний футляр передбачено з труби 0426х8 мм, довжиною 24 м. Лінійна частина трубопроводу прокладається підземно, в траншеї, паралельно рельєфу місцевості, на глибині 0,9 м від верху труби до поверхні землі. Мінімальна глибина прокладання трубопроводу при перетині автодоріг - 1,4 м (відстань від поверхні дороги до верхньої твірної захисного футляра), в місцях підземного перетину існуючих комунікацій прокладається нижче комунікацій не менше 0,5 м.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Дотримання екологічних, санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівних й територіальних обмежень згідно з вимогами чинних нормативних документів. Зокрема передбачається: - дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря; - дотримання допустимих рівнів шуму; - дотримання нормативних санітарно-захисних та охоронних зон; - дотримання правил охорони поверхневих та підземних вод; - мінімізація утворення, облік та управління відходами згідно чинного законодавства; - допустимі рівні соціального ризику та ризику впливу на здоров'я населення; - проведення планованої діяльності в межах відведених земельних ділянок; - дотримання нормативних вимог щодо об'єктів ПЗФ та Смарагдової мережі.
щодо технічної альтернативи 2.
- дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря; - дотримання допустимих рівнів шуму; - дотримання нормативних санітарно-захисних та охоронних зон; - дотримання правил охорони поверхневих та підземних вод; - мінімізація утворення, облік та управління відходами згідно чинного законодавства; - допустимі рівні соціального ризику та ризику впливу на здоров'я населення; - проведення планованої діяльності в межах відведених земельних ділянок; - дотримання нормативних вимог щодо об'єктів ПЗФ та Смарагдової мережі.
щодо територіальної альтернативи 1.
- дотримання допустимих рівнів забруднення атмосферного повітря; - дотримання допустимих рівнів шуму; - дотримання нормативних санітарно-захисних та охоронних зон; - дотримання правил охорони поверхневих та підземних вод; - мінімізація утворення, облік та управління відходами згідно чинного законодавства; - допустимі рівні соціального ризику та ризику впливу на здоров'я населення; - проведення планованої діяльності в межах відведених земельних ділянок; - дотримання нормативних вимог щодо об'єктів ПЗФ та Смарагдової мережі.
щодо територіальної альтернативи 2.
територіальна альтернатива 2 не розглядається.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами: щодо технічної альтернативи 1.
Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, екологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі, згідно з вимогами чинного законодавства, з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо технічної альтернативи 2.
Топографо-геодезичні, інженерно-геологічні, екологічні та інші вишукування виконуватимуться у необхідному обсязі, згідно з вимогами чинного законодавства, з метою забезпечення раціонального використання природних ресурсів, а також забезпечення виконання охоронних відновлюваних, захисних та компенсаційних заходів.
щодо територіальної альтернативи 1.
Компонування комплексу технологічного обладнання з урахуванням вимог техніки безпеки і виробничої санітарії, забезпечення виконання санітарно-гігієнічних норм та правил, охоронних, відновлювальних та захисних заходів.
щодо територіальної альтернативи 2.
територіальна альтернатива 2 не розглядається.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: щодо технічної альтернативи 1.
- вплив на клімат та мікроклімат - незначні викиди парникових газів; - вплив на повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; - вплив на поверхневі води - механічні порушення дна і берегів водойм під час влаштування переходів трубопроводу через русла рік, тимчасове збільшення каламутності води, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; - вплив на підземні води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; - вплив на ґрунти - механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; вплив на рослинний світ - можливе порушення трав'яного покриву, вирубка дерев, чагарників; вплив на фауну - збільшення каламутності води в руслах рік, опосередкований вплив: присутність людей та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив. - вплив на соціальне середовище - об'єкт планованої діяльності не створює негативного впливу на соціальні умови життєдіяльності та здоров'я місцевого населення; - вплив на техногенне середовище - відсутній; у межах планованої діяльності не передбачається знесення будинків та об'єктів інфраструктури; планована діяльність не буде викликати руйнівної дії на житлово-цивільні і промислові об'єкти; пам'ятки архітектури, історико-культурні об'єкти. - вплив на об'єкти ПЗФ, смарагдової мережі - планована діяльність здійснюється за межами об'єктів ПЗФ та Смарагдової мережі, можливий опосередкований шумовий вплив.
щодо технічної альтернативи 2.
- вплив на клімат та мікроклімат - незначні викиди парникових газів; - вплив на повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; - вплив на поверхневі води - механічні порушення дна і берегів водойм під час влаштування переходів трубопроводу через русла рік, тимчасове збільшення каламутності води, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; - вплив на підземні води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; - вплив на ґрунти - механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; вплив на рослинний світ - можливе порушення трав'яного покриву, вирубка дерев, чагарників; вплив на фауну - збільшення каламутності води в руслах рік, опосередкований вплив: присутність людей та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив. - вплив на соціальне середовище - об'єкт планованої діяльності не створює негативного впливу на соціальні умови життєдіяльності та здоров'я місцевого населення; - вплив на техногенне середовище - відсутній; у межах планованої діяльності не передбачається знесення будинків та об'єктів інфраструктури; планована діяльність не буде викликати руйнівної дії на житлово-цивільні і промислові об'єкти; пам'ятки архітектури, історико-культурні об'єкти. - вплив на об'єкти ПЗФ, смарагдової мережі - планована діяльність здійснюється за межами об'єктів ПЗФ та Смарагдової мережі, можливий опосередкований шумовий вплив.
щодо територіальної альтернативи 1.
- вплив на клімат та мікроклімат - незначні викиди парникових газів; - вплив на повітряне середовище - викиди забруднюючих речовин, шумовий вплив; - вплив на поверхневі води - механічні порушення дна і берегів водойм під час влаштування переходів трубопроводу через русла рік, тимчасове збільшення каламутності води, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; - вплив на підземні води - можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; - вплив на ґрунти - механічне порушення ґрунтового покриву, можливе забруднення в результаті виникнення аварійних ситуацій; вплив на рослинний світ - можливе порушення трав'яного покриву, вирубка дерев, чагарників; вплив на фауну - збільшення каламутності води в руслах рік, опосередкований вплив: присутність людей та споруд, нафтогазового обладнання, шумовий вплив. - вплив на соціальне середовище - об'єкт планованої діяльності не створює негативного впливу на соціальні умови життєдіяльності та здоров'я місцевого населення; - вплив на техногенне середовище - відсутній; у межах планованої діяльності не передбачається знесення будинків та об'єктів інфраструктури; планована діяльність не буде викликати руйнівної дії на житлово-цивільні і промислові об'єкти; пам'ятки архітектури, історико-культурні об'єкти. - вплив на об'єкти ПЗФ, смарагдової мережі - планована діяльність здійснюється за межами об'єктів ПЗФ та Смарагдової мережі, можливий опосередкований шумовий вплив.
щодо територіальної альтернативи 2.
територіальна альтернатива 2 не розглядається.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
11 Інші види діяльності Інші види діяльності: постійно діючі траси і треки для перегонів, тестові полігони для моторизованих транспортних засобів; майданчики для тестування (випробування) двигунів, турбін або реакторів площею 0,5 гектара і більше; шламонакопичувачі, хвостосховища; складування осаду, мулові поля площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; склади і перевалочні бази металобрухту площею 0,5 гектара і більше або на відстані не більш як 100 метрів до прибережних захисних смуг; об'єкти оброблення відходів, що не є небезпечними, потужністю менше 100 тонн на добу; установки для поверхневої обробки речовин, предметів або продуктів з використанням органічних розчинників, зокрема для оздоблення, друку, покриття, знежирювання, гідроізолювання, калібрування, фарбування, очищення або насичування з витратою понад 150 кілограмів на годину або понад 200 тонн на рік; виробництво і переробка виробів на основі еластомерів; споруди для виробництва штучних мінеральних волокон, виробництво екструдованого пінополістиролу, утеплювачів, асфальтобетону; видобування піску і гравію, прокладання кабелів, трубопроводів та інших комунікацій на землях водного фонду; генетично- інженерна діяльність, введення в обіг та будь-яке використання генетично модифікованих організмів та продукції, виробленої з їх використанням (у відкритій системі); інтродукція чужорідних видів фауни та флори у довкілля; виробництво мікробіологічної продукції; виробництво, утилізація і знищення боєприпасів, ракетного палива та інших токсичних хімічних речовин;"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, передбачено відповідно до ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УШ від 29.05.2017р.
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля, у якому визначено допустимість провадження даної планованої діяльності (частина 3 статті 11 Закону України « Про оцінку впливу на довкілля»)
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")
що видається Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації.
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації , 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова 23 а, main@eco.if.qov.ua. (0342) 52-61-50, Начальник управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації Пліхтяк Андрій Дмитрович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}








