Трикутник критичного мислення

В Україні реалізується інформаційна кампанія Tryangle (Трикутник критичного мислення), спрямована на розвиток медіаграмотності серед батьків та дітей шкільного віку.
Мета ініціативи — допомогти родинам навчитися усвідомлено взаємодіяти з інформацією та формувати здорові медіазвички.
У центрі кампанії — «трикутник критичного мислення» — простий, але ефективний інструмент, який допомагає аналізувати новини за трьома питаннями:
1. Чи є джерело надійним?
2. Чи справді новина важлива саме для вас?
3. Чи не містить вона емоційних маніпуляцій?
Tryangle пропонує короткі практичні поради, які легко застосовувати у повсякденному житті навіть за браку часу на повноцінне навчання.
Детальніше про ініціативу — на офіційному сайті: https://www.tryangle.online/








