ПОВІДОМЛЕННЯ про плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАДРАГАЗ" 37332410

Реєстраційний номер 14575
(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім'я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають
відмітку у паспорті)
інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля.
- Інформація про суб'єкта господарювання.
Україна, 04073, місто Київ, ВУЛИЦЯ РИЛЄЄВА, будинок 10-А 380672315900
(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса),
контактний номер телефону)
- Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи.
Планована діяльність, її характеристика.
«Влаштування (буріння) пошукових свердловин № 20 та № 21 Гуцулівського газового родовища». Влаштування пошукових свердловин № 20 та № 21 Гуцулівського газового родовища з метою пошуку газових горизонтів у відкладах косівської світи. У випадку припливу вуглеводнів пошукові свердловини будуть переведені в експлуатаційні. Підключення свердловин включає обв'язку устя свердловин та прокладання газопроводу (шлейфу) до установки підготовки газу. Проєктний горизонт - Верхній баден, Косівська світа. Глибина свердловин - 850 м, метод буріння - безамбарний, спосіб буріння - роторний. Планована діяльність здійснюється за допомогою бурової установки УПБ-60/80 з дизельним приводом, що являє собою складний комплекс машин, механізмів, апаратури, металоконструкцій, засобів контролю та управління, розташованих на поверхні.
Технічна альтернатива 1.
Була розглянута альтернатива у приводі бурового верстата, який може працювати на
електриці. Та через віддаленість місця можливого підключення до електромережі необхідної
потужності, альтернатива була відхилена.
Технічна альтернатива 2.
В якості альтернативного варіанту було розглянуто амбарний спосіб організації процесу буріння, проте даний спосіб завдає більшого екологічного впливу, з основного - нейтралізація відходів буріння в земляних шламових амбарах.
- Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н Рожнівська територіальна громада
3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності.
Рожнівська територіальна громада Косівського району Івано-Франківської області
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 1.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н .
Гуцулівське газове родовище розташоване на території Косівського та Коломийського районів Івано-Франківської області. Згідно Спеціального Дозволу на користування надрами № 5352 від 13.01.2011 р., площа ліцензійної ділянки складає 58,53 км2. Місцем провадження планованої діяльності з влаштування пошукових свердловин № 20 та № 21 Гуцулівського газового родовища, є Івано-Франківська область, Косівський район, в адміністративних межах Рожнівської територіальної громади. Найближчі населені пункти - села Хімчин та Рожнів. На період влаштування свердловин передбачається укладання угоди на займання земельної ділянки.
Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива 2.
Івано-Франківська обл. Косівський р-н .
Територіальна альтернатива відсутня, оскільки розташування свердловин обумовлюється оптимальними геологічними умовами розкриття перспективних продуктивних горизонтів з урахуванням поверхневих умов.
- Соціально-економічний вплив планованої діяльності.
Позитивний соціально-економічний вплив планованої діяльності обумовлений сплатою податків в місцеві бюджети; можливість забезпечення енергоресурсами населення і промисловість. Вжиті природоохоронні заходи забезпечують мінімальний залишковий рівень впливу планованої діяльності на умови життєдіяльності населення та його здоров'я.
- Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо).
Для влаштування свердловин передбачається роторний спосіб буріння з використанням бурового верстату УПБ-60/80 з дизельним приводом, проєктна глибина свердловин - 850 м. Планова тривалість циклу будівництва свердловин - 56 діб (будівельно-монтажні роботи, підготовчі роботи до буріння, буріння та кріплення, випробування, демонтажні роботи). На території майданчика планується розташовування наступного обладнання: буровий верстат, підроторна основа та робоча площадка, прийомні містки та стелажі, бурові насоси, компресорний блок, циркуляційна система, вібросито, дегазатор, блок приготування розчину,
блок ємкостей технічної та пожежної води, трубопроводи, склад паливно-мастильних матеріалів,
дизель-генераторні станції, комплекс побутових приміщень тощо. Застосовується типова схема обв'язки устя свердловин. При умові припливу вуглеводнів передбачено прокладання газопроводу (шлейфу), відновлення або прокладання нових під'їзних доріг. Інженерне забезпечення на об'єкті: електропостачання - дизель-генераторна станція, водопостачання - привозна, водовідведення - рідинозбірник.
- Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Екологічні та інші обмеження планованої діяльності встановлюються згідно Законодавства України, а також згідно технічних умов та містобудівних умов та обмежень. Дотримання санітарно-гігієнічних, протипожежних, містобудівельних й територіальних обмежень згідно діючих нормативних документів. Згідно Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (наказ МОЗ України від 19.06.1996 р. за №173) санітарно-захисна зона (СЗЗ), при бурінні з дизельним приводом, становить 500 м. - Забруднення атмосферного повітря - значення гранично допустимих концентрацій (ГДК) забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; передбачені заходи щодо запобіганню впливу на атмосферне повітря; - Утворення відходів - мінімізація утворення, операції з управління відходами згідно чинного законодавства України; - Ґрунт - вплив допустимий; передбачені заходи щодо відновлення порушених земель; - Поверхневі води - відсутність прямого впливу, виключення забруднення поверхневих вод; - Підземні води - вплив допустимий; передбачені заходи щодо обмеження забруднення; - Акустичний впливу - в межах допустимих рівнів шумового навантаження; - Дотримання правил пожежної безпеки.
щодо технічної альтернативи 2.
Згідно Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (наказ МОЗ України від 19.06.1996 р. за №173) СЗЗ, при бурінні з електричним приводом, становить 300 м.
щодо територіальної альтернативи 1.
Виконання вимог відповідно містобудівних умов та обмежень. Дотримання меж санітарно- захисної зони та стану шумового режиму згідно Державних санітарних правил планування та забудови населених пунктів (наказ МОЗ України від 19.06.1996 р. за №173), а також протипожежних розривів.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядалась.
- Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:
щодо технічної альтернативи 1.
Інженерна підготовка території включає планування майданчику та влаштування під'їзних доріг і шляхів до об'єкту будівництва. Проектні рішення в період будівництва та експлуатації будуть забезпечувати раціональне використання ґрунту та водних ресурсів, а також будуть передбачені захисні та компенсаційні заходи.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядалась.
- Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля:
щодо технічної альтернативи 1.
Можливі впливи планованої діяльності на довкілля включають: - клімат і мікроклімат: викиди, які можуть вплинути на клімат і мікроклімат в прилеглій місцевості, відсутні; - геологічне середовище: помірний вплив; можлива фільтрація бурового та тампонажного розчинів, зміна мінерального складу гірських порід, утворення техногенних відкладів; передбачені заходи; - повітряне середовище: вплив на атмосферне повітря очікується допустимий, в межах ГДК атмосферного повітря населених місць; - водне середовище: помірний вплив; забір води, скидів стічних вод в водні об'єкти не передбачається; передбачені заходи; - земельні ресурси: помірний вплив на земельні ресурси. Після завершення усіх будівельно-монтажних робіт виконується рекультивація земель, порушених під час будівництва, видалення будівельного та іншого сміття, благоустрій прилеглої території; - рослинний та тваринний світ: вплив на рослинний та тваринний світ очікується в межах нормативних вимог. - природно-заповідний фонд: реалізація планованої діяльність має забезпечити виконання вимог чинного законодавства, в тому числі: Закону України «Про природно-заповідний фонд», «Про охорону навколишнього природного середовища», «Лісового кодексу України»; - техногенне середовище: планована діяльність не спричиняє порушення навколишнього техногенного середовища за умов комплексного дотримання правил проведення підготовчих, будівельних робіт та подальшої експлуатації. - навколишнє соціальне середовище: вплив прогнозується у межах доступних нормативних значень. Передбачені технологічні рішення, методи керування та застосовані заходи забезпечують дотримання норм діючого природоохоронного та санітарного законодавства. Соціальна організація прилеглих територій, умови проживання місцевого населення, діяльність житлово-цивільних об'єктів в ході запланованої діяльності не порушуються. З позитивних впливів - збільшення місцевого бюджету.
щодо технічної альтернативи 2.
Аналогічно до технічної альтернативи 1.
щодо територіальної альтернативи 1.
Прийняті та враховані санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні та територіальні обмеження згідно чинного законодавства України.
щодо територіальної альтернативи 2.
Територіальна альтернатива не розглядалась.
- Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об'єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”).
Друга категорія
1 Глибоке буріння Глибоке буріння, у тому числі геотермальне буріння, буріння з метою зберігання радіоактивних відходів, буріння з метою водопостачання (крім буріння з метою вивчення стійкості ґрунтів);"
- Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав).
Підстав немає
- Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включень до звіту з оцінки впливу на довкілля, приймається у відповідності із ст.6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» №2059-УШ від 23 травня 2017 року (зі змінами).
- Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості.
Планована суб'єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля". Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає:
підготовку суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля;
проведення громадського обговорення планованої діяльності;
аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб'єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації;
надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п'ятим цього пункту;
врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення.
У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження.
Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності.
Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб'єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля.
На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення.
У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення.
- Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля.
Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій.
У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб'єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб'єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов'язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля.
- Рішення про провадження планованої діяльності.
Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде
Висновок з оцінки впливу на довкілля
(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України "Про оцінку впливу на довкілля")
що видається Управлінням екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації
(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення)
- Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до
Управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської обласної державної адміністрації , 76014, м. Івано-Франківськ, вул. Сахарова, 23 А, main@eco.if.qov.ua. (0342) 52-6150, Начальник управління екології та природних ресурсів Івано-Франківської ОДА - Пліхтяк Андрій Дмитрович
(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа)
{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ№ 824 від 14.09.2020}








